Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?
Nebudeme lhát, řekneme vám pravdu. Trvá nám to dlouho. Číča je malý e-shop pro radost a my všechny pracujeme normálně v práci 8+ hodin denně, takže musíme hledat mezeru na balení a odeslání. Někdy se bohužel trefíte do dne, kdy jsme zrovna byly s balíčky na poště a s dalšíma máme v plánu jít "příští úterý". Zpravidla to vládáme tak, že zabalení objednávky trvá 24-48 hodin a odesíláme opravdu hned, jak můžeme. Odchází od nás 1-3× týdně ale možností. Bohužel prostě nejsme Alza a opravdu děláme, co můžeme a děkujeme vám za tohle pochopení.<3
Musím se pro objednání zboží registrovat?
Jasně, že nemusíte. Ale když se registrujete, nebudete muset svoje údaje při každém nákupu znova a znova vyplňovat. :)
What does the fox say?
Ring-ding-ding-ding-dingeringeding! Gering-ding-ding-ding-dingeringeding! Gering-ding-ding-ding-dingeringeding!
Psal(a) jsem vám na FB nebo IG do zpráv a už celých 14 minut mi nikdo neodepsal! Co si to jako dovolujete?
My tam moc nechodíme. Může se stát, že vám tam odepíšeme klidně za týden. Hoďte nám e-mail. :) V rámci sebepéče se snažíme na sociální sítě chodit obecně co nejméně.<3
Zasíláte zboží i do zahraničí?
Ano, zasíláme, ale bohužel poštovné do zahraničí Číča neplatí ani při objednávce nad 1200 Kč. Po Evropě poštovné vyjde na cca 200 Kč. Chcete plakát poslat mimo Evropu? Dejte nám vědět e-mailem a dohodneme se individuálně.
Mohu sledovat stav objednávky?
Nó, moc né. Jak jsme malý e-shop, tak tohle nemáme vůbec automatizovaný. Takže vám od nás e-mailem nikdy nepřijde sledovací číslo po odeslání. Určitě vám dá ale ASAP vědět přepravce, kterého jste zvolili. Pokud byste ale číslo zásilky nutně potřebovali dřív, napište nám e-mail. 
Mohu objednávku po odeslání ještě upravit nebo stornovat?
Jasně. Pošlete nám, prosíme, co nejrychleji e-mail – nejlépe v rámci minut nebo hodin. Pomůžete nám tím!
Můžu sloučit 2 objednávky, abych platil(a) jen jedno poštovné?
Můžete, ale pouze v případě, že jsme objednávku ještě neodeslaly. Pak už to bohužel nejde. Pokud vám přišel e-mail o tom, že je balíček na cestě, je pozdě. Pokud vám nepřišel, napište nám, prosíme, co nejdřív e-mail. Pošleme vám co nejdříve instrukce. :) Na IG a FB do zpráv chodíme málokdy.
Mám zaplacenou objednávku a balíček stále nikde. Proč?
To se občas stane a řekneme vám proč! Tohle máme, narozdíl od sledování zásilek, strašně moderní a automatizovaný. Takže stačí nezadat variabilní symbol a je konec. Nevíme, že je objednávka zaplacená a visí nám v systému. Nebo se občas stane, že nám někdo v dobrý víře pošle 600 Kč namísto 599 Kč, jenže to se nám taky nepropíše do systému. Musí sedět částka a VS. A poslední věc je ta, že jste si mohli objednat těsně po tom, co jsme odeslaly balíčky a další várka půjde až za 4-5 dní.
Má Číča v kleci kamennou prodejnu?
Bohužel nemá. Naše produkty jsou dostupné pouze online a jen na našem e-shopu. Pozor na padělky našeho trička ©Jsem princezna! Vole., které se nacházejí na e-shopech, kterým není blbý se přiživovat na našem nápadu. Děkujeme, že si pořizujete originál.<3
Je pravda, co se říká...?
Že se všichni bojí Natálie? Ano.
Jak plakáty posíláte? Nezničí se?
Plakáty posíláme zabalené do roztomilých tubusů z tvrdého kartonu, takže se nemusíte bát, že by se nějak zmačkaly nebo přehnuly.
Jak mohu zboží zaplatit?
Platit se dá buď převodem přes běžný účet (pokyny k platbě vám přijdou e-mailem po odeslání objednávky) nebo kartou online. Výhodou platby kartou je, že peníze jsou na náš účet připsány okamžitě, takže vaši objednávku odbavíme rychleji. Převod z účtu na účet většinou trvá 2 pracovní dny. Momentálně pracujeme na tom, aby u náš šlo platit taky Apple Pay a Google Pay.
Děláte plakáty na přání/na objednávku?
Neděláme a ani neuděláme. Nevyplatí se to ani vám a ani nám. Pokud si ale myslíte, že máte boží nápad na plakát, který by se mohl líbit nám i dalším lidem a měl by být v naší stálé nabídce, napište nám, navrhněte něco a pokud se v nabídce po dohodě s námi objeví, pošleme vám jich pár samozřejmě zdarma. Máte zájem o 50 a více kusů plakátů třeba pro svoji firmu nebo akci? To už se vyplatí oběma stranám. Spolupracovaly jsme takto třeba s Check Czech Fashion nebo ZUNO bank.
Jak dlouho existuje Číča v kleci?
E-shop Číča v kleci poprvé spatřil světlo světa 17. dubna 2014 a my jsme pak hnedka odjely na rok na Nový Zéland, takže to byla docela legrace. :)
Jak řešíte reklamace?
Snažíme se je řešit rychle a ke spokojenosti obou stran. Pokud by se stalo, že se vám na našich věcech něco nelíbí, určitě nám napište e-mail.
Plakát nebo oblečení má trochu jinou barvu, než bylo na obrázku. Co to je?
Barva se může trochu lišit. Každý má jinak nastavený monitor a i naše tiskárna se občas rozhodne, že o odstín ztmaví nebo zesvětlí některé barvy. Není to vada a je to běžné. Pokud se vám to ale z nějakého důvodu nelíbí, určitě se domluvíme na vrácení zboží k nám a peněz k vám.
Je zboží skutečně skladem?
Ano, všechny plakáty, u kterých je uvedeno, že jsou skladem, jsou opravdu skladem a jsou tedy připravené k odeslání. Jednou za uherský rok se stane, že se přepočítáme nebo má produkt nějakou vadu, který si všimneme až při balení.
Hledám plakát ze starších let, ale ve vaší nabídce už není. Je ještě k dostání?
Pravděpodobně ne. Pokud se nějaký plakát stane méně oblíbeným nebo se nám už nelíbí, doprodáme ho a do nabídky ho znovu nepřidáváme.
Koupil/a jsem si plakát a nemohu na něj najít vhodný rám.
Tak si kupte rám u nás. :) Máme krásný dřevěný magnetický rámy vyrobený milýma lidma na Slovensku přímo na míru našim plakátům.<3
Je tento e-shop důvěryhodný?
100% důvěryhodný. Stačí si přečíst sekci O Číče. Zakladatelkami tohoto e-shopu jsou Lucie a Natalia, které se ve světě internetu aktivně pohybují už přes 20 let a kromě dlouholetého psaní blogů o životě a životním stylu mají obě bohaté zkušenosti s chodem e-shopů a webových stránek, takže se není čeho obávat.

Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám, vyřešíme to.