Protože se po internetu už dlouho množí různá maskáčová trička s křiklavě růžovým nápisem napsaným Disney fotnem (a další zrůdnosti k nepřečtení) s naší hláškou, rozhodly jsme se vám zhruba přiblížit, co pro nás
naše Princezna znamená.
Jsme jen lidi, jsme ženy a podle toho se chováme. Prostě jsme princezny. Ale v dnešním světě je spousta zlých lidí, i hodných vlastně, kterým občas řeknete
ty vole.
Není to nic zlého, špatně myšleného. Češi to říkají hodně automaticky, něco jako
hej kámo.
Když už se u nás v dílničce tahle hláška vymyslela, musela pro nás být naprosto vymazlená. Máme rády krásný věci a minimalismus. Tím, že občas nějaká
princezna to
vole řekne, musí se to ale zpátky dorovnat něčím krásným a vkusným. Jinak by to nefungovalo.

My jsme toho názoru, že
náš design princezny takový je. Je čistý a milý. Hodně lidí nám psalo, že by chtělo nápis v růžové barvě s korunkou. Jenže to nejde. Nám se to nelíbí, vypadá to pro nás levně a vůbec to neodpovídá tý úplně první myšlence ©
Jsem princezna! Vole.
Hodně lidí se ptá, proč jsme si na tuhle hlášku neudělaly
ochrannou známku. My jsme chtěly, ale prý je taková hláška v rozporu se slušným chováním a hlavně
etikou, takže to registrovat nelze. Jsme rebelové!
Každopádně na Princeznu máme autorské právo. To, že některé české e-shopy naši hlášku prodávají na velmi nekvalitních tričkách s velmi nevkusných designem (nebo dokonce i naším designem!) je pouze ubohá továrna na prachy. Továrna na prachy, která na FB blokuje všechny, kteří jim napíšou, že to okopírované od nás a že nepochopili Princeznin smysl.
Takže tak.
Vkus. Minimalismus. A hezký ten vtip.
Který různými fejky těchto triček úplně ztrácí na smyslu. To nás mrzí. Původní koncept byl fakt dokonalej. Pokud jste hrdými majitelkami triček od nás, gratulujeme a děkujeme!
Jak už jsme kdysi zmínily v rozhovoru pro Generaci21, my milujeme teorii Austina Kleona Kraď jako umělec. I náš další roztomilý produkt, který připravujeme a každým dnem by se měl objevit na Číče je inspirován jednou věcí, která koluje po zahraničních internetech. Daly jsme tomu zase minimalismus a kvalitu.
Ale krást cizí nápad a ještě ho
prznit? Takhle? Takovým způsobem? Nevíme, jestli je horší to, že to někdo udělal nebo to, že si to najde fanoušky. A taky nevíme, jestli to je horší zprznit nebo úplně, ale úplně okopírovat a dát si pod to svůj brand.
Moc hezky to pán nadyzajnoval<3